Červené rtěnky - proč se (ne)bát?

Krásný den všem, vážení a milí nebo spíš vážené a milé :)

Na námět jedné z mých čtenářek jsem se rozhodla napsat tentokrát článek o rtěnkách. O červených rtěnkách. Vlastně je to dost dobrý nápad. Donutil mě uvažovat třeba i nad tím, kolik žen s červenou rtěnkou potkám jen tak na ulici. Nic moc řeknu vám. A moje otázka zní proč? Říká se, že není nic víc ženského, než smyslné rudé rty, ne? Často slýchám na tohle téma, že se dotyčná bojí. Ale čeho?

Abyste si nemyslely, ještě před půl rokem jsem vlastnila jedinou rtěnku a to v takovém odstínu, že byste mohly hádat, jestli ji vůbec na rtech mám. Takže dobře vím, o čem mluvím. Taky jsem si říkala, že červená není nic pro mě, nesluší mi, nemají nikde ten správnej odstín, kterej by mi třeba slušet mohl. A víte co? Tohle všechno jsou jen kecy ve vaší hlavě :). Kdo rozhoduje o tom, jestli si můžete dovolit červené rty nebo ne? Vy a zase jen vy. Jde o zvyk. Jde o to, že se na vás na ulici bude koukat víc lidí a jde o to, jestli vám to vadí nebo si (jako už já) řeknete no a co, tak nesplývám s davem. Dnes jsem schopná vyjít do ulic se rty rudějšími než Sovětský svaz a připadám si dobře, hezky, žensky :). Jak se cítite vy, tak budete i vypadat. Až si v červené rtěnce budete schopné před zrcadlem říct: Sluší ti to!, potom to bude pravda. A upřímně, kdo vám řekne, že vám to nesluší? :D Mě to pravidelně říká mamka a ani tak mi to nevadí (hold maminky nemusí mít vždycky pravdu :)) ). A že nikde nemůžete najít ten bájný a snad i posvátný pravý červený odstín, který vyrábí snad přímo na míru vaší osobě? No a? Upřímně já vůbec netuším, jak by měl vypadat ten můj. A mít TEN jeden? To by se mi stejně za týden omrzelo, tak co. Nosím to, co se mi zrovna líbí a právě mě baví. Vám doporučiji udělat to samé a probourat tak "šeď" v podobě růžové v našich ulicích. Prostě si kupte tu nejkrásnější červenou co uvidíte a choďte v ní jen doma a uvidíte, že si na sebe zvyknete a brzy vyrazíte i ven s nádherně rudými rty.

Co musím vědět, když se rozhodnu zahalit své rty do rudé?

  • rtěnka hraje hlavní roli, nepřeháním to s ostatním líčením, hlavně s očima! (může to působit lacině), vystačím si s perfektní pletí, lehkým kouřovým líčením či černými linkami nebo dokonce se samotnou řasenkou
  • nezapomenu na konturovací tužku, protože naprostá většina rtěnek se prostě rozpíjí a u červené je to vidět
  • pamatuji na pravidlo, že čím déle rtěnka na rtech vydrží, tím víc rty vysušuje a naopak (hydratační rtěnky se velmi rychle mažou, proto v tomto případě bude lepší volba nějaká dlouhotrvající i za cenu vysušenějších rtů)
  • rudá rtěnka může dělat moje zuby žlutější, než jsou doopravdy
  • hold musím u sebe nosit zrcátko a občas rtěnku překontrolovat a poupravit
Že je toho moc? Ale ne, je to jen o zvyku. A teď si konkrétně ukážeme, jak na to.
 
Jak už jsem řekla, konturka je v tomto případě opravdu důležitá. Barva se nebude tolik rozpíjet a pokud konturkou vyplníme i celé rty, vydrží rtěnka o nějakou dobu déle.
 
Když máme vykonturované rty, nejlépe štětcem vyplníme rty rtěnkou. Půjde to i bez štětce, ale s ním je to prostě preciznější. No a je skoro hotovo. Pokud chceme docílit ještě delší výdrže, obtiskneme rty do kapesníčku a rtěnku aplikujeme v druhé vrstvě.
 
Aby rty dokonale vynikly, kolem rtů naneseme vrstvičku světlého korektoru. Tím ještě podpoříme čisté linie rtů. A je hotovo. Do středu rtů můžeme ještě vklepat trošičku lesku, zvětší to objem. Já však tento krok spíše vynechávám.
 
No a máme hotovo! :)
 
 
No řekněte, není škoda se bát? :) Jak jsou na tom vaše rty? Akceptují červenou nebo se s ní nekamarádí?

Diskusní téma: Červené rtěnky - proč se (ne)bát?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Návody

Červené rtěnky - proč se (ne)bát?

Krásný den všem, vážení a milí nebo spíš vážené a milé :) Na námět jedné z mých čtenářek jsem se rozhodla napsat tentokrát článek o rtěnkách. O červených rtěnkách. Vlastně je to dost dobrý nápad. Donutil mě uvažovat třeba i nad tím, kolik žen s červenou rtěnkou potkám jen tak na ulici. Nic moc...
Celý článek