Technic - paletka stínů

Ahoj mé milé.

Dlouho jsem nic nenapsala, tak se to pokusím napravit. Dneska si vezmu na mušku paletku od Technic, kterou jsem vyhrála před Vánoci. Shodou okolností jsem ji vyhrála v obchodě Balnya.cz. Byla to opravdu nečekaná výhra a udělala mi ohromnou radost. Paletek není nikdy dost, že :)

Tak to je ona. Malá kráska. Samozřejmě mi to nedalo a zjišťovala jsem ještě před tím, než mi přišla, jaká bude. Recenzí jsem moc tedy nenašla. Překvapila mne její nízká cena, proto jsem od paletky mnoho neočekávala.

Obal je černý s okýnky, jak můžete vidět. Je pevný, docela dobře se otvírá. Já mám s každou paletkou problém, že je stále zapatlaná, ale připadá mi, že u lesklého černého plastu to tak musí mít všichni. Uvnitř je taky černý, poměrně bytelný plast a maličké zrcátko. Aplikátor jsem jako vždy vyhodila, používám výhradně štetce, když je nejhůř, tak prsty :).

Paletka obsahuje 36 stínů různých barev. Musím říct, že jejich využitelnost je velmi dobrá, obsahuje neutrální a hnědé stíny, k tomu nějakou tu barvu, pro mě ideál. Všechny mají lehký i vyšší shimmer, já preferuji matné stíny, ale mít lesknoucí se paletku není vůbec k zahození, hlavně pro večerní líčení.

 

Stíny práší tak nějak normálně, čekala jsem to daleko horší. Ale paletku mám špinavou dostatečně, jak vidíte. Přesto si na konzistenci stínů nemůžu stěžovat, na štětec je snadno nabrete, na oko donesete v pořádku, ani pod okem nenadělají až takvou paseku. Co mi však trochu vadí je, že se v stínech tvoří takové hrudky, jsem zvědavá, co tyto hrudky udělají dál. Zatím jsem se s tím v takové míře nesetkala. 

Asi vás nejvíc bude zajímat pigmentace. No, není vůbec špatná! Na tak levnou paletku je to pigmentace krásná, řekla bych. Stíny mají poměrně syté barvy, které vyniknou především na bázi (kterou používám vždy) a tak i vydrží celý den. 

Ukážu vám můj výběr stínů, většinou jsou nanášeny ve 2 vrstvách.

 

Ještě moje obvyklé srovnání s bází (čárky) a bez (tečky) :)

Paletku Technic seženete za 199 Kč zde: www.balnya.cz/1845-technic-36-eyeshadow-palette-paletka-36-ocnich-stinu.html

Tímto ještě jednou děkuji e-shopu Balnya.cz za krásný dárek k Vánocům :).

Já jsem s paletkou spokojena. Mile mne překvapila a vlastně jí nemám co vytknout. Jejíí hravé barvy přímo vybízí k barevnějšímu líčení a tak jsem tvořila :)

 

Líbí se Vám paletky s barevnými stíny? Už jste něco kosmetického někdy vyhrály?

 

 

Diskusní téma: Technic - paletka stínů

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek