Srovnání krémů na ruce - Essence vs. Balea

Krásný páteční podvečer!

Před časem nám začla pravá zima a s ní přichází spoustu radostí, ale také zvýšená starost o naši pleť. Především pokožka rukou v zimě hodně trpí a tak je dobré ji dostatečně hydratovat. Nevím jak vy, ale já mažu ruce nejvíc právě v zimním obodobí. Do krému na ruce se mi ale nechce investovat horentní sumy a tak často sahám po kouscích z drogerie, tak mě napadlo, že bych dva naprosto odlišné kousky mohla porovnat. Pojďme se na ně podívat.

Essence - 24h hand protection balm (cookie&almond), cena cca 55 Kč

Co říká výrobce? "Ochranný balzám chrání pokožku na rukách a regeneruje suchou a drsnou kůži. Regenerační formule s bambuckým máslem a kokosovým olejem dodává pokožce hydrataci a chrání ji před vysoušením po dobu 24 hodin. Nezanechává mastný povlak na kůži. S vůní cookies a mandlí."

Balea - Krém na ruce s vůní fialek, cena cca 35 Kč

Co říká výrobce? (překládám z němčiny, tak pardon za nesmysly :D) Denní voňavá péče o vaše ruce. Fialková vůně a vzácný olej z meruňkových jadérek pečuje jemně o vaše ruce. S panthenolem a bambuckým máslem pro pružnou a hladkou pokožku vašich rukou.

No, tak jdem srovnávat :)

Krém od Essence je ze zimní krémové limitky, takže by pro toto období měl být jak dělaný (proč jak :) ). Naproti tomu Baleácký krém je vyloženě letní záležitost. 

Obal: Oba obaly se mi vizuálně líbí, obzvlášť od Baley, který má na svém kabátku Eiffelovku, čímž si mě naprosto získal.Ovšem u Essence krému mám jeden velkým problém. Doslova. Věřili byste, že oba krémy mají 100 ml? Ano! Essence má zbytečně velké balení a je ho tam zhruba půlka, když jej koupíte. Vzhledem k tomu, že krémy většinou tahám v kabelce, má za mě vážně mínus. Jiinak oba mají zaklapávací otvírání, což mi vyhovuje.

Parfemce: Tak tady jasně vede Balea a její fialka! Ne, že bych se v této vůni úplně vyžívala, ale zde je krásná, jemná, prostě super. Essence má vonět po cookieskách a mandlích, necítím z něj pořádně ani jedno, resp. cítím z něj oboje asi pět vteřin a to slabě, pak parfemace totálně mizí a to mě prostě štve. Další jeho dvě varianty mne neoslovily vůbec.

Hyratace: To, co nás zajímá nejvíc. Tipujete, že Essence vyhrává na plné čáře už kvůli jeho husté knzistenci? Omyl. Jsou na tom dost podobně. Možná Balea hydratuje o kapku více. V tom mě Essence krém zklamal na plné čáře, protože jsem čekala slušnou výdrž (samozřejmě 24 hodin nečekám :D). Vsakuje se sice opravdu rychle, ale po 15 minutách bych mohla mazat znova. Balea je na tom podobně, jen mi pocit namazání vydrží půl hodiny až hodinu, ale taky žádný zázrak. Ovšem na to, že je to vlastně letní krém, je moc fajn. Jen bych ho kvůli jeho gelovější konzistenci nepoužívala, když mrzne.

Výsledek: Za mě je výhercem Balea, ovšem žádný zázrak to není. U Essence mě zklamala hlavně výdrž a parfemace, navíc stojí téměř dvojnásobek, což za tyhle vlastnosti považuji za přehnané.

Jaké krémy na ruce a kdy používáte? Napište mi, jestli některý z těchto krémů máte a jak jste s nimi spokojené.

Diskusní téma: Srovnání krémů na ruce - Essence vs. Balea

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek