Moje sbírka balzámků

Je tu zimní čas a s ním přichází spoustu krásných věcí jako třeba stavění sněhuláků (letos možná tak v Americe, haha), pečení cukroví, adventní trhy se svařákem či punčem v ruce... ale bohužel i rozpraskané rty. Kdy jindy tedy používat balzámy, pomády, patlátka či loje na rty?

Dnes vám ukážu svou sbírku, která se samozřejmě časem obměňuje. Rozuměj rozrůstá :). Je čas vám ji představit.

Uf, uf. Že jsem maniak jsem věděla, ale je to se mnou až tak zlý... No, prohrábla jsem kvůli vám kapsy, kabelky, taštičky a tak podobně, abych jich objevila co nejvíc, ale jsem si jistá, že všechny jsem stejně nenašla. Ale myslím, že to i tak stačí :D

Snažila jsem se nějak logicky uspořádat balzámky do takových kategorií, snad se mi to trochu povedlo. No, zhodnoťte samy.

Čím začnu bylo jasné hned. BabyLips od Maybelline. Tahle letošní novinka, která doslova zaplavila naše drogerie (ale i blogy, časopisy, poutače....). Upřímně, ještě než dorazily do ČR, jsem věděla, že budu potřebovat všechny. Taky to tak dopadlo. Asi vás zajímá, jestli je na nich něco zázračného. Ne, není. Je to normální balzám, já osobně ho řadím k těm povedenějším, co vlastním. U nás jsou dostupné tři bezbarvé a tři barevné varianty. Že se nemůžete dopočítat šesti a vidíte tam černou ovci rodiny? Je to tak, černého kolegu jsem si dovezla z výletu do sousedního Německa. Nejvíc jsem si oblíbila žlutou verzi, na  které je to také znát. Zelenou peprmintovou tyčinku si šetřím na léto, protože příjemně chladí. Všechny bezbarvé balzámky dostatečně hydratují, na rtech však nezanechávají "voskovou" vrstvu, což mi maximálně vyhovuje. Z barevných BabyLips se mým oblíbencem stal fialový kousek, který voní po broskvích a má hnědooranžový tón, který na rtech vypadá krásně. Teď však nejvíc používám černý, electro - strike a rose. Má krásnou růžovou barvu (ne tak prvoplánově barbínovskou jako ten druhý růžový) a voní po růžích. Nevím, jestli je to jen subjektivní pocit, ale zdá se mi, že ty barevné tak krásně nehydratují. Přesto jsou na rtech velmi příjemné a zanechají vaše rty voňavné a hebké. Tyto balzámky mohu určitě doporučit, ale zázrak nečekejte. Všechny jsem pořídila okolo 60  Kč, doporučená cena je však zhruba 80 Kč..

Dál pokračujeme barevnou várkou. Tady už jsou různé značky. 

První dva jsou zástupci značky Labello, což je u nás asi taková největší klasika. Mně k srdci zase tollik nepřirostly. Ne, že by byly špatný, ale jsou i lepší. V růžové verzi mě štve, že obsahuje perleť, to v balzámech fakt nesnáším, takže ten mi tu více méně jen leží. Červenou jahodovou variantu už používám častěji, hydratuje celkem obstojně, barví až moc. Za každý jsem dala něco okolo padesátikoruny.

Uprostřed je rudé patlátko od Reginy. Taky letošní novinka, pokud vím. Přestože Regina má skvělé loje, s tímhle jsme si nějak nesedly. Netuším, jestli je to jen tenhle červený kousek, každopádně mi dělá "voskovou" vrstvu na rtech a to já nemusím. Jinak krásně voní, barva je hezká, ale tohle mě od něj odrazuje. Stojí asi 35 Kč.

Další pomáda je od značky Miss Sporty. Taky mi k srdci nepřirostl, ani nevím proč vlastně. Možná za to může jeho až moc chemická vůně. Hydratace není žádný zázrak, ale dá se. Tuším, že jsem za něj dala 40 Kč, ale mám ho už dost dlouho, tak se nejspíš ani nebude už prodávat.

Poslední zástupce červeňásků vyšel z dílny Astrid. No, vlastně nevím, proč ho ještě mám. Je tak nějak nepoužitelnej. Tuhá konzistence, "vosková" vrstva, hydratace nula nula prd. Ten už mi přes práh znova nesmí. Za tenhle kousek jsem zaplatila něco okolo 30 korun a i to bylo až moc.

Pokračujeme v barevné hitparádě. První patlátko na rty je od značky NYC. Je to průměrný balzámek, nebarví moc výrazně, parfemace ujde, hydratace taktéž. Opět se zázrak nekoná. Jablíčko uprostřed je však roztomilý :). Dala jsem za něj zhruba 50 Kč.

Druhý z leva pochází od Avonu, je krásně pigmentovaný, barví krásně do červena, dělá krásné rty. Hydratace je poměrně dobrá, nechává rty hebké. Na tohohle krasavce mi stačilo 30 Kč.

Nejmenší zástupce pomád na rty je opět od Reginy. Tahle miniaturka v melounové příchuti byla jasná volba. Měla jsem i různé další příchutě, ale bohužel se mi všechny zlomily. Tohle je trochu nedomyšlené pro nás, ničitele :D. Jinak je moc fajn, řekla bych, že jako základ je použitý klasický jelení lůj, jen je dobarvený a "dochucený". Hydratace dobrá, pusu vám skoro neobarví a parfemace je hezká. Výjde na 20 Kč.

"Zlatíčko" je můj nejnovější přírůstek do balzámkové rodiny. Balea to se mnou prostě umí. Většinou na svoje balzámy napíše ty dvě prokletá slůvka "limited edition", kterým já tak těžko odolávám. Tenhle kousek mě upoutal na první pohled svojí zlatou barvou a tak jsem ho musela mít. Funkci balzámu sice plní průměrně, ale zlaté odlesky jsou prostě boží. Pořídíte ho právě teď v DMku a z kapsy vytáhnete něco málo přes 30 Kč.

Na konec zbyl lůj značky Hello, který jsem si koupila ze zoufalství, jelikož u sebe většinou balzámy na rty nenosím (abych si mohla koupit nové, že, to dá rozum). Je to takový obyčejný balzám, docela příjemné voní, nebarví, hydratace nic moc, ale když nic jiného není... Stál okolo 20 Kč.

A máme tu bezbarvá - průhledná patlátka. Poslední dobou moje nejoblíbenější. Když chci barvu, vezmu si rtěnku, ne? :) Usoudila jsem, že ty už svlíkat nemusím a tak před vámi stojí se vší důstojností.

První dva jsou další zástupci značky Balea. V tubičce je krémový balzám s ureou. Jako každá věc z téhle řady je skvělý. Je hutný, na zimu ideál. Uzdraví i rozpraskané rty. Parfemace je taková krémová nebo jak to říct. Stál asi 35 Kč. Druhý je zase limitka, tentokrát mandlová. Úžasně voní, hydratace je průměrná, nenechává "voskovou" vrstvu. Jako skoro všechny Baleácký balzámky stál zhruba 30 korun.

Balzám s panthenolem, můj hrdina! Jednou jsem si ho pro zajímavost koupila v lékárně a od té doby na něj nedám dopustit. Mám už třetí balení a to je u mě co říct, když sáhnu po tom samém víckrát za sebou :). Rty dokáže opravdu uzdravit, pokudje máte rozpraskané, vysušené, prostě ve špatné kondici. Skvělý je i jako intenzivní péče přes noc. A za tu cenu není o čem - 33 Kč.

Prcek od Blistexu je další můj oblíbenec na zimu. Skvěle rty hydratuje a ještě je sladký. Rychle se vpíjí do rtů, ale zanechá je hydratované. Mám ještě mangovou verzi, kterou jsem prostě nenašla a ta není o nic horší a navíc božsky voní. Oba dva jsem kupovala v Německu za euro a něco.

Péče o rty od španělské značky Keims byla součástí jednoho z Ladyboxů. Upřímně jsem od toho čekala víc a na první "pohled" jsem ho zavrhla. Po nějaké době jsem si na něj však zvykla a zjistila jsem, že moje rty jsou opravdu hezčí a hebčí. Už tam mám jen malý zbyteček a ten si šetřím na horší časy. Má zvláštní vůni, která mě osobně nevadí, ale někomu by mohla. Cena má být cca 200 Kč, což bych za to sama asi nedala.

Balzámek od značky MOJE mě zajímal proto, že je bio. Není špatný, hydratuje dobře, vsakuje se krásně do rtů, ale nevydrží moc dlouho. Plus má za arganový olej, který mám ráda. Snad tam nějaký je :D Vyšel mě na 30 Kč.

A jsme na úplném konci! To to trvalo, že? Každopádně nás čekají poslední dva zástupci značky Regina. Ta je sama o sobě u lojů na rty zárukou kvality. Myslím nebarvených. S přicházející zimou byla téměr nutnost pořídit si kousek přímo do mrazu. Vítaným bonusem je SPF 30. Balzámek je krásně hutný, zvláčňuje rty, vyživuje je, prostě super. V zimě určitě dostane zabrat. Poslední kus je dětská verze. Ne, že bych byla tak infantilní a musela mít dětskou kosmetiku, nicméně právě ta je zárukou toho, že je výrobek extra citlivý k pokožece.Tenhle balzámek na tom není jinak. Je krásně jemně parfemovaný, rty vyživí a hydratuje. Oba jsem pořídila za cca 35 Kč.

Kdo dočetl až sem, zalouží si metál. Bohužel jsem nenašla způsob, jak recenze ještě více zkrátit. Mimochodem někde jsem četla, že časté používání balzámů rty ještě více vysušuje a balzám tak musíme používat častěji. Možná by to vysvětlovalo moji závislost na nich. Přesto si nemyslím, že je to tak úplně pravda, protože jsou dny, kdy nepotřebuju balzám vůbec a pak zase dny, kdy ho pomalu nedám z ruky.

Jak jste na tom s balzámy vy? Vlastníte taky takovou sbírku?

 

 

Diskusní téma: Moje sbírka balzámků

hemhem

To s tim jablkem je fakt omg!

Přidat nový příspěvek