Minirecenze Philip - B šampon a kondicionér

Krásné nedělní odpoledne,

protože mám konečně malou chvilku času, rozhodla jsem se napsat aspoň minirecenzi. Dnes se podíváme na zoubek vzorkům šamponu a kondicioneru od značkky Philip - B. Tato vlasová kosmetika nepatří vůbec k těm nejlevnějším a tak jsem byla celkem zvědavá, jaké zázraky to v mé kštici provede. 

Vzorky byly součástí jednoho letního vydání LadyBoxu a já se k nim dostala až teď. Nebo spíš odhodlala. Po šílené diskuzi nad velikostí vzorků se strhla další lavina kritiky na účinky této řady. Prý mnoha ženám vlasy zničil. I přes to jsem tedy šla do rizika a šampon i kondicioner na vlasy odvážně napatlala. Jak to dopadlo?

Tak to je ten zázrak. V pravo šampon, vedle balzám. První sympatická věc - firma byla založena v roce mého narození :D. No, tím sympatie ale bohužel tak nějak končí. Obal jako takový nebudu hodnotit, jelikož je to vzorek, ale právě obal je na tomto duu to nejlepší a budu ho využívat na cesty. Je průhledný, takže krásně vydíte, kolik toho tam zbývá. Jak jsem již naznačila, spousta objednavatelek Lady Boxu byla velmi nespokojená s velikostí vzorku, prý nestačí ani na jedno umytí vlasů (každý z nich má 15 ml). No, nevím, co si s tím dámy myjou, protože mě vydržela sada v pohodě na třikrát. Buď si neumím hlavu mýt já nebo... no nic :D.

Šampon i kondiš by měl dodávat lesk a objem. Mají vyživovat vlasy, protože obsahují bambucké máslo, chmel, kopřivu a kostival. Jako bonus panthenol. Šampon má být bez parfemace (lehce voní). Balzám naopak obsahuje směs voňavých rostlinných extraktů. Neobsahuje parabeny, za což má ode mě malé bezvýznamné plus :D.

Ehm, jako je možný, že to obsahuje tyhle všechny úžasný věci, ale prostě nic extra to nedělá, bohužel. Chápu, že po třech umytích nemůžu čekat zázraky, ale něco jsem čekala. Znáte ten pocit, kdy skoro obřadně svíráte v rukách něco, co je prostě drahý a vy máte pocit že je to skoro ze zlata a očekáváte od toho nemožné? Jo, tak jsem se při rozbalování LB cítila i já :D.

Zázraky se nekonaly a já bych nepoznala (kromě té krásné vůně kondiše, která vydrží do druhého dne), že jsem si nemyla vlasy svojí Baleou za 30 Kč. Prostě normální šampon a kondicioner. Vlasy to umylo pěkně, nezatěžovalo je to ani to neudělalo žádnou jinou nelechu, ale nic víc. Poznala jsem, že jsem si vlasy nemyla Alverde šamponem s avokádovým olejem, protože po něm jsou mé vlasy fakt hezké. Na druhou stranu jsem nezaznamenala ani nic tak negativního, jak se o něm na Facebooku Lady Boxu šířilo. Díky bohu. 

Šampon i balzám stojí každý necelých osm stovek a já můžu s čistým svědomím říct, že za to opravdu nestojí. 

Máte zkušenosti s touto značkou? Připlatíte si rády za vlasovou kosmetiku? :)

 

 

Diskusní téma: Minirecenze Philip - B šampon a kondicionér

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek