Konturuju, konturuješ, konturujeme!

Přeji krásný sobotní podvečer dámy.

Dnešní článek bude o produktech ke konturování obličeje, ke kterému mne inspirovala jedna z vás, tímto děkuji :). Je to totiž dost dobrý nápad. Když si zavzpomínám a přenesu se do nedaleké minulosti, neměla jsem o nějakém konturování ani páru. Líčení mě bralo vždycky, ale spíš jen tak povrchně, ještě před rokem jsem vlastnila pouze nepadnoucí make-up, pudr, řasenku, černou tužku na oči (nesmí chybět, že), pár nic moc stínů a kupu lesků na rty, které teď moc v oblibě nemám. Nic víc jsem nepotřebovala. Než jsem objevila beauty blogy, samozřejmě.

Určitě nechci říct, že jste na tom stejně, jako jsem byla já a o líčení víte stejné prd :D. Ale kdyby náhodou, třeba vám tenhle článek pomůže a vy ostatní se kouknete, co na konturování obličeje používám nejčastěji já. Ještě bych ráda dodala, že se všecchno stále ještě učím a určitě se nepovažuji za odborníka na nic, takže prosím moje "rady" neberte až tak vážně ;).

Když už jsem tak hezky začala, měla bych vysvětlit, co to to konturování vlastně je a proč ho praktikovat. Podívejte se na svůj nenamalovaný obličej trochu pozorněji a uvidíte, že někde máte taková tmavší místa, než jinde. Naneste vrstu make-upu a podívejte se znovu, jsou tam? Moc ne, že? Váš obličej je teď jakoby placatý a měly byste mu právě konturováním vrátit zase 3D efekt. To je podle mne hlavní účel. Konturováním však můžete dokázat víc než jen to. Dá se jím zamaskovat i hodně nedostatků, jako je třeba široký nos či maličko pozměnit tvar obličeje. O tom vám však dnes psát nechci. Navíc si tohle všechno můžete vygooglovat :). O čem však psát chci je to, s čím se to dá provádět. Nebo spíš co na to používám já.

Tak toto je můj konturovací arsenál. Vidíte, že převažují pudrové produkty. Mám je prostě radši. Na fotce můžete vidět jeden tekutý make-up (tmavý samozřejmě), dva čistě konturovací (matné) pudry - Honolulu od W7 a jeden řekla bych až no name tmavý pudr, který jsem koupila asi za 20 Kč v nějakém výprodeji, ale slouží skvěle a nemusím se ho bát vzít na cesty. Potom tu mám tři bronzery - zbytek kuliček od Oriflame, bronzer od Essence a opět zástupce W7, Bronze shimer. Bronzery většinou obsahují shimmer, proto se čistě ke konturování až tak nehodí, ale dodávají tvářím šmrnc, hlavně v létě. No a potom tu mám jednu věc, která je naprosto super, protože obsahuje jak matný konturovací pudr, tak úžasně třpytivý bronzer. Je to Bronzující paletka od firmy Dermacol.

Samozřejmě vám v tomhle článku nemůžu detailněji ukázat všechno, proto jsem z každé kategorie vybrala jednoho zástupce. U tekutého make-upu je to jasné, zaměřím se na ten jediný od Essence. Za bronzery jsem si vybrala právě paletku od Dermacol a jako matný konturovací pudr vám představím Honolulu od W7.

Essence - So Energetic, odstín 3 - Dark

 

Tady to bude rychlé, protože nemůžu make-up posuzovat jako plnohodnotný obličejový maskovač kvůli odstínu. Co je pro mě důležité, nevysušuje pleť a nezvýrazňuje šupinky. Musím se přiznat, že s ním konturuji velmi málo, radši sáhnu po pudrovém produktu. Musíte vyzkoušet, co bude vyhovovat právě vám, údajně by aplikace tekutého MU měla být lehčí než pudru. Výhodou je, že takto tmavé odstíny MU často seženete ve výprodeji, protože tyto barvy nejdou moc na odbyt :). 

Tekutý MU nanesete jako klasický, ovšem jen do míst, které pořebujete vykonturovat a rozetřte do ztracena, aby nebyly vidět přechody. Pozor! Nikdy nenanášejte na zapudrovanou pleť, to dělá neplechu. U mě konturování s tekutým MU vypadá zhruba takto (před rozetřením).

 

W7 - Honolulu Bronzer

  

Můj miláček, s ním konturuji nejčastěji a nejraději. Přestože je nazvaný jako bronzer, zařadila jsem ho mezi konturovací pudry, protože je matný a má nádherný hnědý odstín. Ano, vím, (ne)nápadně připomíná jeden produkt od Benefitu. Ehm, možná mě za to budou mnohé z vás proklínat, ale já v tom prostě nevidím nic tak špatného. Je to inspirované dražší značkou, není to však padělek. Ještě jsem se nedostala do té fáze, abych za věci, které ani nevím, jestli budu používat, dávala stovky či tisíce, pardon. Budiž mi navíc polehčující okolností, že jsem o nějakém Benefitu tou dobou neměla ani zdání :D. K pudru jako takovému nemám žádné výhrady, je jemně mletý, nepráší, odstín je úžasný, ani moc teplý ani studený, přiložený štěteček je celkem použitelný. 

Pudrové produkty nanášejte štětcem na požadovaná místa a rozblenděte do ztracena, aby nebyly vidět ostré přechody. U těchto produktů je naopak dobré, nanášíte-li je na již zapudrovaný MU. Když to s intenzitou barvy přeženete, stačí namočit štětec v klasickém světlém pudru a přepudrovat. U mě přd blendělím:

Dermacol - Bronzující paletka

Tuhle paletku používám spíš v létě, kvůli tmavšímu odstínu konturovacího pudru. Je taky skvělý, absolutně matný, jemně mletý, krásně pigmentovaný (možná až moc :D), takže si musím dávat pozor. Co se týče bronzeru, opět se mi moc líbí jeho odstín, podtrhne přirozené opálení, přestože obsahuje shimmer, nelesknete se jako discokoule, jen máte krásně prozářenou pleť. Pokud máte velmi lehkou ruku, jde používat i v zimě, ale já ho používám jen výjimečně.

Pro konturovací pudr platí již výše napsané, bronzer nenanášíme po obvodu obličeje, ale spíše jen tam, kde se chceme i trošku projasnit, takže tváře, nad spánky atd. 

Zlaté pravidlo konturování: Nikdy nespojujeme kontury obličeje na čele ani na bradě!! Vždy necháme alespoň pár cm.

A abych tu jen nerozvíjela teorie, snažila jsem se vyfotit, co s obličejem i jen lehké konturování provede. Nejsem si jistá, že se to povedlo tak, jak jsem chtěla :D. Snad bude něco vidět :)

 Zde jsem nanesla použe MU, tvář je jakoby plochá, nevýrazná.

 Pravou půlku tváře jsem zvýrazňovala pudrem Honolulu od W7.

 Na levou půlku obličeje jsem použila tekutý make-up od Essence.

 Před a po. Bohužel se změnilo světlo a nevyniklo to tak, jak mělo. Něco však vidět můžete. Hlavně, že je obličej více plastický a tím působí daleko přirozeněji.

Na fotkách mám nanesenou i tvářenku, korektor pod očima, nad horním rtem a ve středu čela a rozjasňovač. Tyto produkty ke konturování také patří, ale o těch zase někdy příště.

Čím konturujete vy? 

Diskusní téma: Konturuju, konturuješ, konturujeme!

zírám :D

Ahoj Luci, tak jsem zase o něco moudřejší, ale zase asi ztratím víc času v koupelně a nechám půl rodičáku v drogérce :D Ver.

rada

Ahoj, zavitala som sem prvy raz, ale mas dost neprehladnu sablonu. Neviem sa tu orientovat. Po otvoreni na mna vyskoci anketa, ale nove clanky je dost problematicke najst. Neber tento komentar v zlom, len chcem poradit, aby si mala prehladnejsi blog, lebo clanky su v celku zaujimave.
www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

Re: rada

Ahoj, díky za upozornění, už se pracuje na novém blogu, zvolila jsem špatný webhosting pro takovýhle blog, nemám na to tolik času, kolik bych chtěla, ale časem spustím blog nový a bude určitě lepší :)

Děkuji

za fajn článek. Povedl se se Ti :-)! Moc mě zaujal ten bronzer Honolulu od W7, ještě jsem ho nikdy neviděla. Asi budu muset objednat.
Měj se krásně a ať se daří, Hany.

Re: Děkuji

Děkuju :) Tenhle bronzer mám opravdu moc ráda, můžu jen doporučit, za tu cenu je super.

Přidat nový příspěvek