Růžová voda Purity Vision - zázrak?

Přeji všem krásný podzimní den. Co si takhle připomenout teplé dny pomocí vůně růží? :) Dnes bych vám ráda pověděla o mnou relativně nedávno objevené růžové vodě od Purity Vision. Seženete ji v DMku a stojí necelé dvě stovky (100 ml).

O květinových vodách jsem slyšela jen to nejlepší a tak jsem se rozhodla jednu také vyzkoušet a ověřit si její zázračné vlastnosti. Rozhodla jsem se pro růžovou, ani nevím proč vastně, do té doby jsem růže nijak nevyhledávala. Nicméně jsem jednoho krásného dne šla a vodu koupila. Bylo léto, takže to bylo skvělé osvěžení, voňavé. To jsem však netušila, že pověsti nelžou!

Pojďme začít od začátku a říct si, co o vodě říká sám výrobce. Voda je vyrobena ze vzácné růže - damašské. Proč je růže vzácná netuším, ale jo, budem jim věřit. Květy jsou ručně sbírané a zpracované do dvou hodin od sběru. Je bez aditiv, konzervantů, stabilizátorů a jiných svinstev. Prostě čistá jako okvětní plátky růže :D 

A co že by tedy měla všechno zvládat? "Výborná na čištění a osvěžení pleti či fixaci make-upu. Vyrovnává pH, hydratuje a zpevňuje pleť. Omezuje vznik vrásek. Působí protizánětlivě a hojivě. Pomáhá při akné, po slunění, holení nebo jakémkoliv podráždění pokožky. Ideální jako regenerující obklad na oteklé, unavené nebo podrážděné oči. Urychluje hojení drobných ranek. Výborná i pro velmi citlivou pokožku dětí či alergicky reagující pleť." Toto všechno slibuje výrobce. A světe div se, v mnoha případech nelže! Začnu odzadu. Jelikož mám velmi citlivou pokožku a alergicky reagující pleť :D můžu jen potvrdit, že pokožku nedráždí, spíš naopak. Že by nějak urychlovala hojení nevím, toho jsem si nevšimla, ale u mě je to taky těžký, všimnout si něčeho takovýho, když mám ekzém a každý ráno jinej flek na obličeji. Akné taky nemám, holení mi nevadí, vrásky zatím taky dobrý :D a pak jsou tu věci, který nepoznám ani kdybych chtěla, třeba jako jestli vyrovnává pH pokožky. Ale ostatní je naprosto pravdivé. Vodu jsem si kupovala hlavně k fixaci make-upu, nemám žádné srovnání s klasickým fixátorem, ale mě tohle vyhovuje. Pleť mi to nevysuší, naopak zhydratuje a o to mi jde vlastně nejvíc. Potom jsem vodu začala používat i po odlíčení a musím říct, že to je naprosto skvělé řešení (místo tonika) pro moji suchou pleť. Nanášení krému nebo oleje je potom o hodně snažší a voda způsobuje to, že se olej krásně vpíjí do kůže a krém jakoby líp fungoval. Třeba se mi to jen zdá, ale pochybuji. Zkoušela jsem ji dávat i jako obklad na oči, jak výrobce doporučuje a ano, je to příjemné, ale jen, pokud nejsem zrovna po sprše, potom mě oční okolí začne štípat a pálit, netuším proč. Schválně mi napište, pokud tento problém máte taky nebo jestli jsem prostě jen divná já :D

K obalu. Je skleněný, s klasickým rozprašovačem. Lahvička je broušená, neklouže v ruce, což vážně oceňuji. Možná bych však spíš ocenila plastový obal a to ze dvou důvodů - nebylo by to tak těžké a nebála bych se, že se rozbije, když spadne. Jsem hrozný ničitel všeho možného, kosmetiky nevyjímaje, takže je vlastně docela zázrak, že růžovka ještě neskončila na zemi. Co mě opravdu mrzí je to, že vodu kvůli své váze opradu nechám radši často doma, než ji "tahat" celý den v kabelce s dalšíma naprosto nepostradatelnýma must haves, které tvoří bezmála stokilovou zátěž pro mou kabelku (pak se nemám hrbit, že :)) ). Řešením bude vodu do něčeho přelít, ale zatím jsem nenašla nic vhodného.

Vůně je čistě růžová. Asi neexistuje nic, co by vonělo autentičtěji jako růže než růžová voda. Logicky. Takže je to zcela jednoduché, komu voní růže, bude mu vonět i tato voda a naopak. Mě osobně vůně růží nijak výrazně neuchvacuje, ale nevadí mi. U této vody mám problém první tři vteřiny, kdy mi vyloženě smrdí. Ale to se dá opravdu přežít a odměnou mi je krásná přírodní čistá a jemná vůně, na kterou se těším. 

Výrobce dále doporučuje přidat vodu do palačinek, muffinů, krémů, drinků nebo jen do vody, prý to posune chuť někam výš. To jsem teda nezkoušela a nejspíš ani nezkusím, příjde mi za prvé škoda vody a za druhé asi nemusím všechno .

Suma sumárum nemám, co bych uvedla jako zápor. Je vhodná pro všechny typy pleti, nedráždí, hydratuje, zklidňuje, krásně voní. Samozřejmě Purity Vision není jediná značka, která růžovou vodu vyrábí, příště chci zkusit vodu od firmy Saloos. Měly by být však hodně podobné. Co se na takové odě dá udělat až tak odlišného, že? :)

Používáte nějakou květinovou vodu? Máte zkušenosti přímo s růžovou nebo vlastníte jinou? Uvažujete, že si nějakou pořídíte?

Diskusní téma: Růžová voda Purity Vision - zázrak?

Růžová voda Purity Vision - zázrak?

Děkuji za tento úžasný produkt!Neměla jsem o něm tušení :)

Přidat nový příspěvek